۱۳۸۷ اسفند ۲۵, یکشنبه

هتل ویژه خانم ها


سایت خبری ایران: راه اندازی یک هتل ویژه خانم ها در عربستان با استقبال چشمگیر بانوان رو به رو شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی سایت خبری ایران(www.IranNewsAgency.com)، مالکان این هتل که در «ریاض» قرار دارد گروهی از شاهزاده ها و بازرگانان زن عربستانی هستند.

گفته می شود داخل هتل ویژه، زنان می توانند بدون حجاب رفت و آمد کنند و از بخش های تفریحی مانند استخر های شنا و حمام های سونا لذت ببرند.

همچنین وسایل و تجهیزات ورزشی، سالنهای زیبایی و مرکز های خرید بزرگی وجود دارد که خانمهای بازرگان می توانند از آنجا خرید کنند.

پرنس «سلطان بن سلمان» در مراسم افتتاح این مرکز اعلام کرد همه کارکنان این هتل حتی پیشخدمتها، چمدان برها و مدیران مراکز و بخشهای مختلف زن هستند.

هزینه یک شب اقامت در یکی از اتاقهای هتل زنانه 45 پوند انگلیس یا 350 ریال عربستان است. آخر هفته ها بهای اتاقهای این هتل بالاتر می رود و هزینه اقامت در آنها دو هزار ریال عربستان می شود.

یک شرکت ترکیه ای نیز برای ساخت نخستین هتل هفت طبقه زیر دریا در دنیا 100 میلیون دلار خرج خواهد کرد.گزارش ایسکانیوز می افزاید، طرح ساخت نخستین هتل زیر دریا که هفت طبقه خواهد بود شرکت «تانری وردی» درآبهای «استانبول» کلید زده است و تا دو سال دیگر به بهره برداری می رساند.

هتل استثنایی، بین «موزه دریایی بشیکتاش» و «کاخ دلمه باغچه» ساخته می شود و به همین منظور بنای پیشین «توتون» خراب شده است.

قلب ترکیه؛ پایتخت گردشگری قاره اروپا در 2010 میلادی لقب گرفته و با هتل هفت ستاره زیر آب، نامزد دریافت عنوان «مرکز جهانگردی جهان» است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر